Is je bestelling toch niet helemaal naar verwachting? Dan kun je de artikelen uiteraard retour sturen. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Let op: retourneren is voor eigen rekening. Volg de stappen van het retourproces zoals deze onderin beschreven staan.
Is (een deel van) je bestelling beschadigd of defect aangekomen? We lossen dit graag voor je op!
Maak een aantal duidelijke foto’s van het artikel, waarop de beschadiging of het defect goed zichtbaar is en stuur deze naar customerservice@itsallaboutchristmas.com. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van onze klantenservice.
Hoe werkt retourneren?
* Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen of nalatig is verpakt in een retourzending, mogen wij jou aansprakelijk stellen.
Is je kerstboom toch niet helemaal naar verwachting? Dan kun je deze uiteraard retour sturen. Een kerstboom wordt geleverd in een grote doos, die niet altijd wordt aangenomen door een parcelshop van DPD. Daarom bieden we de mogelijkheid om je kerstboom op te laten halen door DPD.
Stuur ons een mailtje als je je kerstboom wilt retourneren. Wij maken, in overleg met jou, een afspraak bij DPD om je pakket op te halen. Dit kan van maandag t/m vrijdag. Zorg ervoor dat de kerstboom netjes verpakt, in de originele verpakking, klaarstaat op het afgesproken moment.
De retourkosten zijn voor eigen rekening en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag. Wij houden je op de hoogte wat deze kosten zijn.
Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen na ontvangst van de kerstboom teruggestort op de bankrekening of creditcard waarmee de aankoop is gedaan. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt bij het retourneren van je kerstboom, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan altijd klaar om je te helpen!
Helaas is het niet mogelijk om winkelaankopen via de webshop te retourneren en vice versa. Winkelaankopen kun je retourneren in de winkel. Je kunt met het artikel en de kassabon terug gaan naar de winkel waar je het artikel gekocht hebt. Het ruilen van een artikel is mogelijk tot 14 dagen na aankoop. Geldteruggave is helaas niet mogelijk. Artikelen uit de uitverkoop kunnen niet geruild worden.
Op het moment dat je je retour hebt aangemeld bij ons, kun je je retour ook aanmelden via de Klarna app. De factuur wordt vastgehouden totdat je retourpakket door ons is verwerkt. Op het moment dat je de bevestiging hebt ontvangen dat je pakket is ontvangen, wordt de factuur binnen enkele werkdagen aangepast door Klarna.
Als je een artikel wilt retourneren, zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
Neem direct contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet door ons is verwerkt, veranderen wij het adres. Als de bestelling al is verwerkt of verzonden, nemen wij contact op met DPD met de vraag of ze het adres kunnen wijzigen.
Tip: na het ontvangen van jouw Track & Trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke Track & Trace pagina van onze bezorgdienst.
Jazeker! Kies de betaalmethode Klarna om je bestelling achteraf te kunnen betalen. Vul de benodigde gegevens in zoals je naam, adres en e-mailadres. Klarna zal een korte beoordeling uitvoeren om te controleren of je in aanmerking komt voor achteraf betalen.
Je pakketje wordt door ons ingepakt en verstuurd, terwijl Klarna je een melding via e-mail stuurt met informatie over hoe je kunt betalen. Meestal krijg je enkele dagen de tijd om de betaling te voldoen. Je kunt ervoor kiezen om via de Klarna-app te betalen of door in te loggen op de Klarna-website.
Tip: Als je extra tijd nodig hebt om te betalen, kun je soms een verlenging van de betaaltermijn aanvragen bij Klarna, afhankelijk van de winkel en de voorwaarden.
Wil je een artikel retourneren, maar heb je de factuur van Klarna al ontvangen? Geen paniek, je kunt je retour ook aanmelden bij Klarna waardoor zij de factuur vasthouden. Als wij je retour hebben ontvangen, storten we zo snel mogelijk het bedrag terug naar Klarna, die jou vervolgens een aangepaste factuur sturen.
Heb je een kortingscode als redder in de kerstnood? Fijn!
Als je bestelling compleet is, ga je naar de winkelwagen. Op deze pagina kan de kortingscode worden ingevuld. Het invoerveld hiervoor vind je linksonder op de pagina. De korting wordt dan direct verrekend met je bestelling in de totaalprijs. Let wel: je kunt maar één kortingscode tegelijk invullen.
Help, mijn kortingscode weigert zijn kerstmuts af te zetten!
Als de kortingscode niet werkt, dan kan dat meerdere oorzaken hebben:
Roep dan onze klantenservice in voor versterking als de kortingscode, na controle van bovenstaande punten, niet blijkt te werken.
Ik ben vergeten de kortingscode in te voeren, kan dit alsnog?
De kortingscode past alleen in het winkelwagentje, dus helaas, we kunnen achteraf geen korting verrekenen. Maar onthoud 'm goed voor de volgende keer. Als de code inmiddels een winterslaap houdt, hou dan onze website, Facebook en Instagram in de gaten voor nieuwe kerstsnoepjes.
Is (een deel van) je bestelling beschadigd of defect aangekomen? We lossen dit graag voor je op!
Maak een aantal duidelijke foto’s van het artikel, waarop de beschadiging of het defect goed zichtbaar is en stuur deze naar customerservice@itsallaboutchristmas.com.
Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van onze klantenservice met een passende oplossing.
Bij een grote bestelling die in meerdere pakketten wordt verstuurd, ontvang je per pakket een Track & Trace code. Heb je een kerstboom besteld naast je kerstversiering? Dan wordt deze afzonderlijk geleverd binnen hetzelfde tijdspan als je kerstversiering. Mocht je na enkele dagen nog niks hebben ontvangen, roep dan de hulp in van de klantenservice.
Staat er in de tracking dat je pakketje is geleverd, maar heb je niks ontvangen? Neem contact op met de klantenservice. Wij zullen een onderzoek bij DPD aanvragen. Intussen lossen we uiteraard dit probleem met je op.
Wij kunnen helaas geen updates geven van bestellingen. Zodra bestellingen bij ons binnenkomen, worden deze zo snel mogelijk verwerkt. Je order staat gedurende de tijd dat er aan wordt gewerkt in ons magazijn als processing in je account. Je zult een Track & Trace ontvangen, zodra je bestelling aan DPD is meegegeven.
Ja, we bezorgen door heel Nederland. In enkele afgeleide gebieden kunnen wij helaas niet bezorgen. Het gaat om de volgende postcodegebieden:
Jazeker! Via deze pagina kun je eenvoudig en zoals gebruikelijk bestellingen plaatsen die naar Nederland, Duitsland en België gaan. Als je een bestelling naar een ander Europees land wilt laten verzenden, bezoek dan onze internationale pagina. Dit kan ook door rechtsboven op de landafkorting te klikken en de vlag Europa te selecteren. In de tabel hieronder vind je per land de verzendkosten, drempelbedragen voor gratis levering en levertijden. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan DPD. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan DPD.
Land |
Verzendkosten | Gratis verzending | Levertijd |
Nederland | € 5,95 | vanaf € 49,- | 1-3 werkdagen |
België | € 6,95 | vanaf € 59,- | 1-3 werkdagen |
Duitsland | € 5,95 | vanaf € 49,- | 2-4 werkdagen |
Oostenrijk | € 7,95 | vanaf € 79,- | 3-5 werkdagen |
UK | £ 7,99 | vanaf £ 99,- | 2-4 werkdagen |
Tsjechië | € 9,95 | n.v.t. | 3-5 werkdagen |
Luxemburg | € 9,95 | n.v.t. | 2-4 werkdagen |
Frankrijk | € 9,95 | n.v.t. | 2-4 werkdagen |
Polen | € 9,95 | n.v.t. | 3-5 werkdagen |
Ierland | € 8,95 | n.v.t. | 3-5 werkdagen |
Italië | € 9,95 | n.v.t. | 2-4 werkdagen |
Zweden | € 14,95 | n.v.t. | 4-6 werkdagen |
Denemarken | € 9,95 | n.v.t. | 2-4 werkdagen |
Finland | € 17,95 | n.v.t. | 3-5 werkdagen |
Spanje | € 9,95 | n.v.t. | 3-5 werkdagen |
Portugal | € 9,95 | n.v.t. | 3-5 werkdagen |
*Tijdens piekperiodes, actieperiodes en de Sale kan de levering iets langer duren.
Natuurlijk! Je kunt met het artikel en de kassabon terug gaan naar de winkel waar je het artikel gekocht hebt. Het ruilen van een artikel is mogelijk tot 14 dagen na aankoop. Geldteruggave is helaas niet mogelijk. Artikelen uit de uitverkoop kunnen niet geruild worden.
Helaas is het niet mogelijk om winkelaankopen via de webshop te retourneren en vice versa. Winkelaankopen kun je retourneren in de winkel.
Wil je een online bestelling retourneren? Volg hiervoor onze retourprocedure.
Te gek dat je je wilt aansluiten bij ons! Op onze vacaturepagina houden we je op de hoogte van onze actuele vacatures. Stuur ons een berichtje met je CV en motivatiebrief en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Het kan voorkomen dat een bepaald artikel niet op voorraad is. Artikelen die uitverkocht zijn na oktober, zullen in het seizoen niet meer op voorraad komen.
Dat kan zeker! Wij hebben geen catalogus beschikbaar, ons assortiment staat op onze webshop. Via de webshop kun je een bestelling doen.
Kunnen we je helpen met het samenstellen van een specifieke order of wil je meer informatie over ons assortiment? Neem dan contact op met ons, we denken graag met je mee!
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10:00 uur tot 16:00 uur.
Wij zijn gesloten op:
Nieuwjaarsdag
Eerste & Tweede Paasdag
Koningsdag
Hemelvaartsdag
Eerste & Tweede Pinksterdag
Eerste & Tweede Kerstdag