Is je bestelling toch niet helemaal naar verwachting? Dan kun je de artikelen uiteraard retour sturen. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Let op: retourneren is voor eigen rekening. Volg de stappen van het retourproces zoals deze onderin beschreven staan.
Is (een deel van) je bestelling beschadigd of defect aangekomen? We lossen dit graag voor je op!
Maak een aantal duidelijke foto’s van het artikel, waarop de beschadiging of het defect goed zichtbaar is en stuur deze naar customerservice@itsallaboutchristmas.com. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van onze klantenservice.
Hoe werkt retourneren?
* Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen of nalatig is verpakt in een retourzending, mogen wij jou aansprakelijk stellen.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). De bedenktijd gaat in op het moment van ontvangst van het artikel. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in de winkel doet.
Als je bestelling meerdere artikelen bevat, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.
Je kunt een artikel alleen retourneren of ruilen als:
Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.
Je kunt artikelen gemakkelijk ruilen door de te vervangen artikelen te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op de webshop. Op deze manier ben je verzekerd dat het artikel nog voorradig is. Helaas kunnen wij bestellingen niet met elkaar verrekenen.
Voordat onze artikelen verzonden worden, controleren wij deze eerst op eventuele beschadigingen. Heb je toch een artikel ontvangen die beschadigd of defect is? We lossen dit graag voor je op! We willen je vragen om het volgende te doen:
Waarschijnlijk zijn we nog bezig met het verwerken van je bestelling. Dit kan maximaal 60 minuten duren na het plaatsen van je bestelling. Mocht je dan nog geen bevestiging hebben ontvangen en staat de bestelling ook niet in het spamfilter van je e-mail, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zodra je bestelling bij ons binnen komt, wordt er met man en macht aan gewerkt om deze zo snel mogelijk klaar te maken voor verzending.
Wanneer je bestelling is meegegeven aan DPD, ontvang je een track en trace en wordt je bestelling doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd. In de tabel hieronder vind je een overzicht van de levertijden per land (de levertijd begint dus vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan DPD).
Heb je iets groots of zwaars besteld zoals een kerstboom? Dan zal deze afzonderlijk worden afgeleverd. Tijdens piekperiodes, actieperiodes en de Sale kan de levering iets langer duren.
Land |
Levertijd DPD |
Nederland | 1-2 werkdagen |
België | 1-2 werkdagen |
Duitsland | 2-3 werkdagen |
Oostenrijk | 2-3 werkdagen |
UK | 2-3 werkdagen |
Tsjechië | 2-3 werkdagen |
Luxemburg | 2-3 werkdagen |
Frankrijk | 3-4 werkdagen |
Polen | 2-3 werkdagen |
Ierland | 3-4 werkdagen |
Italië | 3-4 werkdagen |
Zweden | 3-4 werkdagen |
Denemarken | 2-3 werkdagen |
Finland | 4-5 werkdagen |
Spanje | 4-5 werkdagen |
Portugal | 4-5 werkdagen |
Wij kunnen helaas geen updates geven van bestellingen. Zodra bestellingen bij ons binnenkomen, worden deze zo snel mogelijk verwerkt. Je order staat gedurende de tijd dat er aan wordt gewerkt in ons magazijn als processing in je account. Voor vragen over actuele levertijden, verwijzen we je door naar onze veelgestelde vraag Wat zijn de levertijden? Je zult een Track & Trace ontvangen, zodra je bestelling aan DPD is meegegeven.
Ja, we bezorgen door heel Nederland. In enkele afgeleide gebieden kunnen wij helaas niet bezorgen. Het gaat om de volgende postcodegebieden:
Wij kunnen niet precies zien wanneer wij verwachten je bestelling te kunnen verzenden, want dit ligt aan allerlei factoren: hoe snel wij je order kunnen inpakken en klaar kunnen maken voor verzending, hoe laat de pakketten worden opgehaald door de bezorgdienst en nog veel meer. Wij kunnen dus niet beloven, je order voor of op een bepaalde datum te kunnen verzenden. Voor vragen over actuele levertijden, verwijzen wij je graag door naar onze veelgestelde vraag: ''Wat zijn de levertijden?''. Je zult een Track & Trace ontvangen, zodra je bestelling aan DPD is meegegeven.
Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace code warmee je de zending kunt volgen, zodra je bestelling is meegegeven aan DPD. Heb je nog geen Track & Trace ontvangen? Dan hebben wij je pakket nog niet meegegeven aan DPD.
Houd er rekening mee dat het even kan duren (12 tot 36 uur) voordat je je pakket kan traceren met de Track & Trace die je hebt ontvangen van DPD.
Er zijn verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen bij It’s all about Christmas:
Creditcard
Wij accepteren creditcards van Mastercard- of Visa. Als de creditcardtransactie niet geaccepteerd wordt, dan wordt je bestelling geannuleerd. Neem in dat geval contact op met je bank of creditcardmaatschappij.
iDeal
Vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.
PayPal
Simpel en eenvoudig betalen met PayPal. Na het bestellen wordt je direct doorverwezen naar de site van PayPal.
BanContact Mister Cash
Kom je uit België? Dan heb je de mogelijkheid te betalen via Mistercash, deze betaalmethode lijkt sterk op iDeal. Om te kunnen betalen via Mistercash heb je je Mistercash kaartnummer en vervaldatum nodig. Hierna kom je op de inlogpagina van de voor u betreffende bank uit waar je kunt inloggen en de betaling verder kunt afronden. Bestellingen worden pas in behandeling genomen zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Wil je graag een factuur downloaden van je bestelling? Dat kan heel eenvoudig:
Als je bestelling compleet is, ga je naar de winkelwagen. Op deze pagina kan de kortingscode worden ingevuld. Het invoerveld hiervoor vind je linksonder op de pagina. De korting wordt dan direct verrekend met je bestelling in de totaalprijs. Let wel: je kunt maar één kortingscode tegelijk invullen.
Als de kortingscode niet werkt, dan kan dat meerdere oorzaken hebben:
Neem contact op met onze klantenservice als de kortingscode, na controle van bovenstaande punten, niet blijkt te werken.
Op alle artikelen die je online bij It’s all about Christmas koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag.
Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen, bijvoorbeeld dennennaald artikelen, de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.
Wanneer geen garantie?
Je maakt geen aanspraak op vervanging of terugbetaling wanneer;
Wil je gebruik maken van je garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Op alle artikelen die je in onze winkels koopt zit een wettelijke garantie. Ondanks onze goede zorg en kwaliteitscontroles kan het voorkomen dat een artikel niet de kwaliteit heeft waar we naar streven. Je kunt het beste met het artikel en de aankoopbon terug gaan naar de winkel waar je het artikel gekocht hebt. Onze medewerkers kunnen daar het artikel bekijken, het probleem beoordelen en samen met jou naar een passende oplossing zoeken.
Wanneer geen garantie?
Je maakt geen aanspraak op vervanging of terugbetaling wanneer;
Elk najaar openen wij diverse pop-up stores waar de echte kerstliefhebber kan genieten van de sfeer en inspiratie op kan doen. Het aantal pop-up shops is sinds de start in 2006 flink gegroeid. Op deze pagina vind je een overzicht van de locaties van onze kerstwinkels.
Onze kerstwinkels zijn over het algemeen tot begin/half januari open. Meer informatie op de winkelpagina.
Wil je onze winkels bezoeken? Gezellig! Bekijk dan de specifieke openingstijden per winkel op de winkelpagina. De openingstijden van onze kerstwinkels kunnen per winkel verschillen.
Het is helaas op dit moment nog niet mogelijk om artikelen uit je webshop bestelling in onze winkels te retourneren. Wil je iets terugsturen? Dit kan tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je artikel, volg hiervoor onze retourprocedure.
Staat je vraag echt niet tussen onze veelgestelde vragen?
Je kan ons bereiken via telefoon en mail. Mail je vraag naar customerservice@
Wij zijn gesloten op:
Nieuwjaarsdag
Eerste & Tweede Paasdag
Koningsdag
Hemelvaartsdag
Eerste & Tweede Pinksterdag
Eerste & Tweede Kerstdag
Op 24 en 31 december zijn wij 's middags gesloten.
Heb je een goede suggestie voor ons? Een opmerking, klacht of wil je persoonlijk antwoord op een vraag. Laat het ons weten en vul het contactformulier in.
Vestigings- & bezoekadres:
It’s all about Christmas
Den Sliem 87 7141 JG
Groenlo Nederland
Overige informatie:
KVK-nummer: 09217716
Btw-identificatienummers:
Nederland NL822044663B01
België BE0736542279
Duitsland 116/5942/5350
Bankrekeningnummer: 1020.39.259
BIC: RABONL2U
IBAN: NL94 RABO 0102039259
We lossen dit graag voor je op! Je kunt klachten met onze klantenservice delen.
Leuk dat je geïnteresseerd bent om bij ons te werken! Kijk op onze vacaturepagina voor onze actuele vacatures en stuur ons je CV en motivatiebrief.