Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze geplaatst is. Wil je nog artikel(en) toevoegen aan je bestelling, dan kun je dit doen door zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. De eventueel verkeerde bestelling kan na ontvangst weer geretourneerd worden. Kijk op de pagina Ruilen & retourneren voor meer informatie.
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen nadat deze geplaatst is. Zodra je bestelling bezorgd is kan het pakket weer eenvoudig aan ons geretourneerd worden. Kijk op de pagina Ruilen & retourneren voor meer informatie.
Het is niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Indien je problemen ondervindt om het bestelproces af te ronden, dan kan onze klantenservice je uiteraard wel telefonisch assisteren bij het plaatsen van de bestelling.
Waarschijnlijk zijn we nog bezig met het verwerken van je bestelling. Dit kan maximaal 60 minuten duren na het plaatsen van je bestelling. Mocht je dan nog geen bevestiging hebben ontvangen en staat de bestelling ook niet in het spamfilter van je e-mail, neem dan contact op met onze klantenservice.
Neem direct contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet door ons is verwerkt, veranderen wij het adres. Als de bestelling al is verwerkt of verzonden nemen wij contact op met DPD met de vraag of ze het pakket naar ons terug kunnen sturen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. In dat geval zal onze klantenservice samen met jou naar een passende oplossing zoeken.
Helaas is onze voorraadtelling niet altijd up-to-date. Lees je op je pakbon dat een artikel uit je bestelling niet leverbaar is, dan is er onvoldoende of geen voorraad meer van het product. We betalen het aankoopbedrag van het niet te leveren artikel dan zo snel mogelijk aan je terug.