Is je bestelling toch niet helemaal naar verwachting? Dan kun je de artikelen uiteraard retour sturen. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Let op: retourneren is voor eigen rekening. Volg de stappen van het retourproces zoals deze onderin beschreven staan.
Is (een deel van) je bestelling beschadigd of defect aangekomen? We lossen dit graag voor je op!
Maak een aantal duidelijke foto’s van het artikel, waarop de beschadiging of het defect goed zichtbaar is en stuur deze naar customerservice@itsallaboutchristmas.com. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van onze klantenservice.
Hoe werkt retourneren?
* Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen of nalatig is verpakt in een retourzending, mogen wij jou aansprakelijk stellen.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). De bedenktijd gaat in op het moment van ontvangst van het artikel. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in de winkel doet.
Als je bestelling meerdere artikelen bevat, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.
Je kunt een artikel alleen retourneren of ruilen als:
Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.
Natuurlijk, je kunt aankopen gemakkelijk ruilen door de te vervangen artikelen te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op de webshop. Op deze manier ben je verzekerd dat het artikel nog voorradig is. Helaas kunnen wij bestellingen niet met elkaar verrekenen. Artikelen uit de uitverkoop kunnen niet geruild worden.
Je kunt artikelen gemakkelijk ruilen door de te vervangen artikelen te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op de webshop. Op deze manier ben je verzekerd dat het artikel nog voorradig is. Helaas kunnen wij bestellingen niet met elkaar verrekenen.
Voordat onze artikelen verzonden worden, controleren wij deze eerst op eventuele beschadigingen. Heb je toch een artikel ontvangen die beschadigd of defect is? We lossen dit graag voor je op! We willen je vragen om het volgende te doen:
Zo snel mogelijk. We streven ernaar om het geld na ontvangst en controle van de retourzending binnen 3 werkdagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terug te storten op de bankrekening of creditcard waarmee je de aankoop hebt gedaan.
Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een artikel in de verkeerde uitvoering, maat of kleur naar je hebben verstuurd. Je kunt het beste het artikel meteen retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen op de webshop. Op deze manier ben je verzekerd dat het artikel nog voorradig is. Helaas kunnen wij bestellingen niet met elkaar verrekenen. Meer informatie over onze retourprocedure vind je hier.
Je kunt met het artikel en de kassabon terug gaan naar de winkel waar je het artikel gekocht hebt. Het ruilen van een artikel is mogelijk tot 14 dagen na aankoop. Geldteruggave is helaas niet mogelijk. Artikelen uit de uitverkoop kunnen niet geruild worden.
Ja, de kosten voor het retourneren van artikelen zijn voor eigen rekening.