Klantenservice

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!

Bestellingen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze geplaatst is. Wil je nog artikel(en) toevoegen aan je bestelling, dan kun je dit doen door zelf een nieuwe bestelling plaatsen. De eventueel verkeerde bestelling kan na ontvangst weer geretourneerd worden. Kijk op de pagina Ruilen & retourneren voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen nadat deze geplaatst is. Zodra je bestelling bezorgd is kan het pakket weer eenvoudig naar ons retourneren. Kijk op de pagina Ruilen & retourneren voor meer informatie.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Het is niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Indien je problemen ondervindt om het bestelproces af te ronden, dan kan onze klantenservice je uiteraard wel telefonisch assisteren bij het plaatsen van de bestelling.

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Waarschijnlijk zijn we nog bezig met het verwerken van je bestelling. Dit kan maximaal 60 minuten duren na het plaatsen van je bestelling. Mocht je dan nog geen bevestiging hebben ontvangen en staat de bestelling ook niet in het spamfilter van je e-mail, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan door te mailen naar customerservice@itsallaboutchristmas.com of te bellen met 085 043 0576. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.

Ik heb een foutief adres ingevuld. Wat nu?

Neem direct contact op met onze klantenservice, door te bellen naar 085 043 0576. Als je bestelling nog niet door ons is verwerkt, veranderen wij het adres. Als bestelling al is verwerkt of verzonden nemen wij contact op met DHL met de vraag of ze het pakket naar ons terug kunnen sturen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. In dat geval zal onze klantenservice samen met jou naar een passende oplossing zoeken.