Klantenservice

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!

Garantie

Hoe lang heb ik bij It’s all about Christmas garantie op mijn artikel?

Op alle artikelen die je online bij It’s all about Christmas koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag.

 

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen, bijvoorbeeld dennennaald artikelen, de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.

Wanneer geen garantie?

Je maakt geen aanspraak op vervanging of terugbetaling wanneer;

- De slijtage als normaal kan worden beschouwd.
- Er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht, waaronder reparaties uitgevoerd door andere, dan de door de fabrikant aangewezen, service- of reparatiediensten.
- Er gebreken zijn ontstaan die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of onoordeelkundig gebruik.
- Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

 

Wil je gebruik maken van je garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice, dit kan door te mailen naar customerservice@itsallaboutchristmas.com of te bellen met 085 043 0576. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.

Heb ik garantie op mijn winkelaankoop?

Op alle artikelen die je in onze winkels koopt zit een wettelijke garantie. Ondanks onze goede zorg en kwaliteitscontroles kan het voorkomen dat een artikel niet de kwaliteit heeft waar we naar streven. Je kunt het beste met het artikel en de aankoopbon terug gaan naar de winkel waar je het artikel gekocht hebt. Onze medewerkers kunnen daar het artikel bekijken, het probleem beoordelen en samen met jou naar een passende oplossing zoeken.

 

Wanneer geen garantie?

Je maakt geen aanspraak op vervanging of terugbetaling wanneer; 

-     De slijtage als normaal kan worden beschouwd.
-     Er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht, waaronder reparaties uitgevoerd door andere, dan de door de fabrikant aangewezen, service- of reparatiediensten.
-     Er gebreken zijn ontstaan die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of onoordeelkundig gebruik.
-     Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Wat is de termijn van de fabrieksgarantie van mijn artikel?

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De termijn en de voorwaarden van de fabrieksgarantie zijn te vinden in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Het garantiebewijs is de factuur van je bestelling. Zorg ervoor dat u het garantiebewijs, gedurende de garantieperiode goed bewaart.